La inmediación de los contenidos en los Estudios Generales. Riesgos de los enfoques por competencias
Login
Español
/
English
DSpace Home
→
Publicaciones Académicas
→
Revistas Académicas
→
Cuaderno de Pedagogía Universitaria
→
Vol. 14, no. 27, Ene.-Jun. 2017
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/20.500.12060/1823
Title:
La inmediación de los contenidos en los Estudios Generales. Riesgos de los enfoques por competencias
Author(s)
Martín de Marcos, Gonzalo
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.12060/1823
Publication Date:
2017
Show full item record of Dublin Core
Files in this item
Name:
CPU_20171427_12-17.pdf
Size:
473.8Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Vol. 14, no. 27, Ene.-Jun. 2017
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Estados Unidos de América
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register